WARSZAWA CENTRALNA

WARSZAWA_CENTRALNA_4b

PROBLEM DO ROZWIĄZANIA: Dworzec Centralny postrzegany jest jedynie przez pryzmat swojej funkcji komunikacyjnej. Naszym zadaniem było wypromowanie go również jako miejsca spotkań i spędzania wolnego czasu. Potrzebna była dwutorowa identyfikacja, łącząca komunikację wizerunkową z czysto sprzedażową.

POMYSŁ: Kształt oraz plan budynku dworca w uproszczeniu. Rytmiczny układ linii prostych i łamanych umożliwiający dowolną konfigurację w zależności od nośnika.

ROZWIĄZANIE: Dach Dworca Centralnego jest najbardziej charakterystycznym elementem tego budynki i dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie jego planu. Linie proste oraz łamane raz układają się w zamknięty kształt dachu widziany z góry, raz rozciągają się w otwartym, rytmicznym, panoramicznym wzorze, luźno nawiązując do funkcji dworca (przyjazdy-odjazdy). Posiadanie w identyfikacji formy znaku otwartej oraz zamkniętej rozwiązało problem pokazywania na jednym nośniku dwóch różnych komunikatów. Wydarzenia związane z wizerunkowymi działaniami dworca wrzucane były “do wewnątrz” znaku. Oferta i sprzedaż biletów występowała już poza znakiem, na pozostałej powierzchni danego nośnika. Całą komunikację dopełniliśmy tematycznymi gadżetami inspirowanymi czasami PRL’u, czyli okresem w którym powstał dworzec.

WARSZAWA_CENTRALNA_18

WARSZAWA_CENTRALNA_17

WARSZAWA_CENTRALNA_19

WARSZAWA_CENTRALNA_1

WARSZAWA_CENTRALNA_2

WARSZAWA_CENTRALNA_3

WARSZAWA_CENTRALNA_4a

WARSZAWA_CENTRALNA_4b_2

WARSZAWA_CENTRALNA_4c

WARSZAWA_CENTRALNA_4d

WARSZAWA_CENTRALNA_4e

WARSZAWA_CENTRALNA_5

WARSZAWA_CENTRALNA_6

WARSZAWA_CENTRALNA_7

WARSZAWA_CENTRALNA_8b

WARSZAWA_CENTRALNA_9a

WARSZAWA_CENTRALNA_10

WARSZAWA_CENTRALNA_11

WARSZAWA_CENTRALNA_12b

WARSZAWA_CENTRALNA_12a

WARSZAWA_CENTRALNA_20

WARSZAWA_CENTRALNA_13

WARSZAWA_CENTRALNA_15

WARSZAWA_CENTRALNA_16

Kategorie Branding, Reklama
Klient PKP S.A.