STREET FASHION POSTER EDITOR

St.Fashion_www_1_A

PROBLEM DO ROZWIĄZANIAOpracowanie kampanii digital’owej, mającej na celu wsparcie działań marketingowych Domów Towarowych Wars Sawa Junior i odświeżenie formuły tzw. Przeglądu Warszawskiego, czyli fotograficznej prezentacji najbardziej stylowych przechodniów na ulicy. Naszym zadaniem było przekierowanie osób biorących udział w Przeglądzie na główne social media klienta (Facebook, Instagram) oraz zachęcenie do aktywności w ich obrębie.

POMYSŁZaprojektuj reklamę komercyjną z własnym wizerunkiem.

ROZWIĄZANIEStworzyliśmy aplikację do tworzenia autorskich plakatów z wizerunkiem napotkanych, stylowych przechodniów. Plakaty posiadały wszelkie elementy reklamy drukowanej, a specjalny mechanizm wewnątrz aplikacji umożliwiał między innymi edycję grafiki i krojów pisma, stworzonych na potrzeby projektu. Kontent zdjęciowy dostarczany był bezpośrednio przez Przegląd Warszawski. Osoby, których zdjęcia otrzymały największą liczbę like’ów i komentarzy miały możliwość skorzystania z edytora plakatu. 10 najlepszych plakatów była drukowana i rozwieszana w formie city light’ów na pasażu Wiecha. Prosty mechanizm aplikacji zaangażował potencjalnego klienta Domów Towarowych Wars Sawa Junior w działania związane z zakupami oraz modą. Dodatkowo stworzyliśmy ciekawy i bogaty kontent na platformy social media oraz reklamę drukowaną w rozsądnym budżecie.

St.Fashion_www_2_ASt.Fashion_www_3_A

St.Fashion_www_6_A

Kategorie Digital, Reklama, Web Design
Klient DOMY TOWAROWE WARS SAWA JUNIOR