MACARONI TOMATO
PROBLEM DO ROZWIĄZANIA: Stworzenie identyfikacji marki ubrań szytych na miarę, której nazwa i działalność była wcześniej blogiem internetowym Macaroni Tomato. Ujednolicenie wizerunku sklepu internetowego i stacjonarnego.
POMYSŁ: Kołnierzyk niczym korona jako zwieńczenie perfekcyjnie uszytego garnituru.
ROZWIĄZANIE: Właściciele Macaroni Tomato współpracują z najlepszymi krawcami we Włoszech, dlatego jako dopełnienie identyfikacji, oprócz motywu kołnierzyka w logo, zaprojektowaliśmy wiele dodatkowych znaków i ikonek nawiązujących do krawiectwa, rzemiosła oraz włoskich tradycji. Elementy wykrojów, nożyczek, nici, maszyn do szycia pojawiają się więc na wizytówkach, metkach oraz wszywkach. Ważnym aspektem pracy na tym projekcie było również przeniesienie atmosfery ekskluzywnego, eleganckiego butiku z męską odzieżą do internetu. Pomysł ramek ze zdjęciami, którymi udekorowany jest showroom Macaroni Tomato sprawdził się idealnie i stał się motywem przewodnim strony internetowej.