MACARONI TOMATO

MT_www_1a

PROBLEM DO ROZWIĄZANIAStworzenie identyfikacji marki ubrań szytych na miarę, której nazwa i działalność była wcześniej blogiem internetowym Macaroni Tomato. Ujednolicenie wizerunku sklepu internetowego i stacjonarnego.

POMYSŁKołnierzyk niczym korona jako zwieńczenie perfekcyjnie uszytego garnituru.

ROZWIĄZANIEWłaściciele Macaroni Tomato współpracują z najlepszymi krawcami we Włoszech, dlatego jako dopełnienie identyfikacji, oprócz motywu kołnierzyka w logo, zaprojektowaliśmy wiele dodatkowych znaków i ikonek nawiązujących do krawiectwa, rzemiosła oraz włoskich tradycji. Elementy wykrojów, nożyczek, nici, maszyn do szycia pojawiają się więc na wizytówkach, metkach oraz wszywkach. Ważnym aspektem pracy na tym projekcie było również przeniesienie atmosfery ekskluzywnego, eleganckiego butiku z męską odzieżą do internetu. Pomysł ramek ze zdjęciami, którymi udekorowany jest showroom Macaroni Tomato sprawdził się idealnie i stał się motywem przewodnim strony internetowej.

MT_www_2a

MT_blog_5a

MT_blog_4b

MT_www_3a

MT_znak

MT_znak_2

MT_znak_3_korekta

MT_znak_4_korekta

MT_zdjecia_sklep_3

MT_zdjecia_sklep_2a

MT_papier_korekta

MT_wizytowka_3b

MT_zdjecia_sklep_1

MT_koperta_2

MT_koperta_1a

MT_znak_zawieszka

MT_fasada_5_korekta

MT_torba_korekta

MT_Newsletter_1a

Kategorie Branding, Digital, Web Design
Klient MACARONI TOMATO