LOGO

Z definicji logo to unikalna, charakterystyczna forma graficzna, symbol, stylizowany napis lub inna forma ekspresji graficznej służąca do identyfikacji marki, przedsiębiorstwa, organizacji. Dla nas istnieje wyłącznie jako integralny i nieodłączny element identyfikacji wizualnej. Logo jest symbolem pierwszego kontaktu, kwintesencją danej usługi lub produktu, deklaracją marki. Sprowadzonym najczęściej do zaledwie kilku kształtów, ale jak wiele symbolizujących. Projektując znak zawsze zaczynamy od gruntownego research’u, ułożenia odpowiedniej strategii i skomponowania właściwej idei kreatywnej. Staramy się spojrzeć możliwie jak najszerzej na późniejszą komunikację marki. Dopiero później dobieramy właściwe środki wyrazu oraz język graficzny adekwatny do projektu.

FLOW_CITY_C

INGRUPOWE

MORE

MPSYBIRU

VOLLEYBALL

VOYK_IZA

COSTA_COFFEEHEAVEN

EASYGET

MIASTO_44

SAILING_TEAM_POLAND

SURVIVAL_RACE_2

PZZ

TMFLOTA

WARSZAWA_CENTRALNA

GREEN_CAFFE_NERO

KONOPNE_KURACJE_2

EVELLERY_3
GOODS_IN_STOCK

JHI

KK

Nido_2

2w1CREATIVE_SOCIETYExtend_2777_Olawy_2CINiBALGBTBETTY_BE

KCYNIA

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

Kategorie Branding, Ilustracja
Klient RÓŻNI