EVELLERY

EVELLERY_1a

PROBLEM DO ROZWIĄZANIAJak wyróżnić się na bogatym w marki biżuteryjne rynku i zaistnieć jako brand premium przy stosunkowo niewielkim budżecie na materiały promocyjne? Naszym zadaniem było wykreowanie wizerunku od zera, począwszy od naming’u, poprzez identyfikację wizualną, koncepcję sesji fotograficznej, na projekcie strony www kończąc. Koncepcja całości miała być spójna, oryginalna i dająca szerokie możliwości na rozwój w kolejnych działaniach marki.

POMYSŁ: Kamienie szlachetne w kontekście klasycznego piękna z głębi ziemi. Uniwersalna biżuteria nadająca się do noszenia zarówno w stylizacjach dziennych, jak i wieczorowych (dualizm). Białe vs czarne, kolor vs black & white, plama vs rysunek, klasyczne vs współczesne.

ROZWIĄZANIEPrzy tworzeniu nazwy marki wymagane było użycie imienia założycielki (Ewa) i połączenie go ze słowem związanym z biżuterią (Eve + Jewellery = Evellery). Wzory produktów Evellery, opierały się w głównej mierze na kamieniach szlachetnych w minimalistycznej srebrnej oprawie. System identyfikacji oraz znak oparliśmy więc na pojęciu dualizmu i kontrastu. Kamienie dynamicznie współgrają w zależności od stylizacji, a ten sam zestaw kolczyków np. z wisiorkiem można założyć zarówno do pracy (na dzień), jak i na wieczorną kolację (na noc). Pojęcie kontrastu rozwinęliśmy szerzej w wizerunkowej sesji zdjęciowej, gdzie dodatkowo wprowadziliśmy ideę klasycznego piękna w kontekście greckiej rzeźby. Modelki ustawione raz na czarnych, raz na białych tłach prezentują się w pozach majestatycznych, zatrzymanych w ruchu, niczym starożytne posągi, a materia kamienia też nie pojawia się tutaj bez symbolicznego znaczenia. Stronę www oraz opakowania uzupełniliśmy dodatkowo pattern’ami ściśle związanymi ze szlifem i kolorem danego produktu. Kod wizualny dedykowany produktom miał nie tylko ułatwiać poruszanie się w sklepie internetowym, ale dopełniać w swojej bogatości minimalistyczne zdjęcia modelek Evellery.

EVELLERY_2c

EVELLERY_3b

EVELLERY_4a

EVELLERY_5

EVELLERY_6

EVELLERY_7

EVELLERY_8

EVELLERY_9

EVELLERY_10

EVELLERY_11

EVELLERY_11A

EVELLERY_11B

EVELLERY_12c

EVELLERY_15b

EVELLERY_13b

EVELLERY_14b

EVELLERY_21

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

Kategorie Branding, Digital, Kierownictwo Artystyczne, Postprodukcja, Projektowanie Opakowań, Web Design
Klient EVELLERY