BRACKIE IMPERIAL IPA

IMPERIAL_IPA_1

PROBLEM DO ROZWIĄZANIA: Wypromowanie limitowanej edycji piwa dostępnej w sprzedaży w krótkim okresie czasu i wyróżnienie go na tle mocno nasyconego rynku piw w Polsce, między innymi dzięki atrakcyjnie zaprojektowanej etykiecie.

POMYSŁ: Składniki receptury piwa szkicowo zapisane na etykiecie.

ROZWIĄZANIE: Zadaliśmy sobie pytanie, czy etykieta piwa może istnieć jako skrócony zapis jego receptury? Zmierzyliśmy się z takim założeniem. Typografia została uformowana z liści chmielu, a grafikę w tle swobodnie przeplatają motywy szyszek oraz pędów. Wybraliśmy technikę rysunku kredą na tablicy, aby podkreślić, że piwo będzie sprzedawane wyłącznie przez jeden sezon, na dodatek w limitowanej edycji.

IMPERIAL_IPA_2

IMPERIAL_IPA_3

IMPERIAL_IPA_6

IMPERIAL_IPA_4

Kategorie Fotografia, Ilustracja, Kierownictwo Artystyczne, Postprodukcja, Projektowanie Opakowań, Reklama
Klient GRUPA ŻYWIEC