40 LAT JAZZU W KATOWICACH 04 ŚLĄSKI FESTIWAL JAZZOWY

40_04__Print_A_2

PROBLEM DO ROZWIĄZANIAJak połączyć dwa wydarzenia, z których jedno odbywa się cyklicznie, a drugie jest okrągłą rocznicą? Do opracowania mieliśmy również identyfikację festiwalu jazzowego oraz unikatową oprawę graficzną na okoliczność obu wydarzeń.

POMYSŁBogaty graficznie znak, który podobnie jak jazz jest improwizowany, ciągle się zmienia i ewoluuje.

ROZWIĄZANIEIdentyfikację oparliśmy na bogatym graficznie znaku, który podobnie jak jazz wciąż się zmienia i ewoluuje. Podstawę stanowiła kombinacja liczb 40/04, łącząca obie imprezy, w połączeniu z wymienną formą różnych instrumentów muzycznych, kontrabasów, saksofonów czy trąbek. Druki festiwalowe wyróżniały się charakterystycznymi kolorami Górnego Śląska, żółtym oraz czerwonym, co z czarno-białymi elementami znaku logo stworzyło spójną i mocną wizualnie komunikację.

40_04__Print_B

40_04__Print_D_2

40_04__Print_D

40_04__Print_G

40_04__Print_F

Kategorie Branding, Druk
Klient AKADEMIA MUZYCZNA IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W KATOWICACH